O selecție de coperți ale unor publicații din toată lumea, apărute în 2016, care nu vorbesc doar despre puterea tiparului, ci și despre tendințele presei în general. Design spectaculos, alăturări contrastante, idei năstrușnice, imagini iconice – iată câteva din trăsăturile coperților unor publicații disponibile pe Cover Junkie, o adresă de reținut pentru toți cei subjugați de print.
Entertainment Weekly (SUA)
Săptămânalul american prefațează noul sezon al serialului „Urzeala tronurilor” de pe HBO nu cu una, ci cu șase coperți, reprezentându-le pe actrițele cu roluri importante. Demersul exclusiv are și un joc inspirat de cuvinte, „Dame of Thrones”, fotografiile fiind realizate de celebrul danez Marc Hom pentru „EW”. A contribuit o echipă format[ din directorul de design Tim Leong, directorul adjunct de design Keir Novesky, designerul Kristie Bailey, directorul de imagine Lisa Berman și fotoeditorul Ahmed Fakhr.
The New Yorker (SUA)
Celebra publicație folosește un desen de Tomer Hanuka (Art Editor este Fracoise Mouly și Editor – David Remnick) pentru a ilustra atât diversitatea din metroul newyorkez, cât și dezbaterea aprinsă din SUA pe marginea reparațiilor pe linia care leagă Manhattan de Brooklyn.
Village Voice (SUA)
Personalitatea complexă a artistului travestit Justin Vivian Bond, surprinsă într-o imagine-portret frizând iluzia optică. Directorul de design se numește Andrew Horton.
Visual (Spania)
Publicația iberică, dedicată designului, creativității și comunicării, folosește pe copertă denumirile unor fonturi. Creație a Graphic Designerului Carles Murillo.
Vanity Fair (Italia)
O exclusivitate mondială – Cindy Crawford la o jumătate de veac de existență, fotografiată de Herb Ritts. Creative Director, Devin Pedzwater.
Washington Post Magazine (SUA)
Suplimentul celebrului ziar ilustrează dragostea în 2016, alăturând instantanee de oameni obișnuiți care se sărută. Fotografii: Matt McClain. Art Director, Beth Broadwater. Foto Editor, Dudley Brooks.
Bloomberg Businessweek (SUA)
Revista analizează noile direcții ale mijloacelor de informare în masă, punând accentul pe Snapchat, aplicația de pe care dispar mesajele ajunsă fenomen global. Director de design e Robert Vargas.
Rolling Stone (SUA)
Faimoasa revistă îi proclamă pe puștii australieni de la 5SOS (5 Seconds of Summer) cea mai tare trupă și îi prezintă într-o ipostază în care au puține de ascuns.
Suddeutsche Zeitung Magazin (Germania)
Ediția de Valentine’s Day a suplimentului scos de influentul ziar german utilizează o viziune a artistei Luba Lukova. Dragostea nu trece nu doar prin stomac, așa cum se spune pe la noi, ci și prin răzătoare. Art Director: Thomas Kartsolis.
Rolling Stone (Italia)
Ediția italiană omagiază atât faptul că Regina Elisabeta a II-a a Regatului Unit împlinește luna aceasta 90 de ani, dar și primele patru decade scurse de la apariția curentului punk. Art Director, Davide Parere.
– Mă găsiți și pe Facebook horiaghibutiu.ro.