În derulare de circa o lună, inedita campanie „Pentru tine o monedă, pentru ei în viitor“, atrăgând mii de suporteri care donează Fundației Mihai Neșu monedele aruncate înainte de meciuri, intră într-o nouă fază. Campania, desfășurată în beneficiul unor inițiative destinate ajutorării copiilor cu dizabilități, răspunde acum cererii suporterilor care nu pot ajunge la stadion, dar vor să se alăture acestei inițiative caritabile. Astfel, organizatorii au introdus posibilitatea de donație prin SMS, la numărul unic 8837. Fiecare SMS trimis la numărul 8837 va aduce doi euro pentru copiii cu dizabilități sprijiniți de Fundația Mihai Neșu. Până în acest moment, s-ar fi strâns din donații aproximativ 20.000 de monede.

Preiau din comunicatul de presă:

Cristian Pantazi, Managing Director Kaleidoscope Proximity, oferă detalii despre evoluția campaniei:

“Ne-am bucurat să vedem că, la prima partidă, într-un singur punct de colectare, mii de suporteri au răspuns invitației noastre. Extinderea către SMS îi va ajuta și pe cei care nu ajung la stadion să susțină cauza acestui simbol al fotbalului românesc. Și pentru că în campaniile de donații prin SMS sincronizarea înseamnă totul, vă invit chiar acum să tastați 8837. Nu mai târziu pentru că veți uita..sau veți citi altceva..ci chiar acum!”

Anca Nuță, Director Identitate&Comunicare UniCredit Țiriac Bank:

”Este extraordinar că putem dezvolta campania și în această nouă direcție și bineînțeles că sperăm să reușim să atingem și să implicăm cât mai mulți oameni dispuși să întindă o mână de ajutor copiilor cu dizabilități. Suntem foarte bucuroși că putem folosi cultura implicării sociale, care este specifică UniCredit Țiriac Bank, precum și asocierea ca Partener Oficial UEFA Champions League pentru a continua șirul faptelor bune și a pentru a avea o contribuție reală în îmbunătățirea vieții comunității în care activăm.”

Despre campania Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor

Miile de monede aruncate de suporteri înainte de a intra la meciurile jucate de FC Steaua București pe teren propriu în actualul sezon al UEFA Champions League (UCL) nu vor mai fi irosite, ci vor fi donate Fundației Mihai Neșu, în cadrul campaniei “Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor”. Suporterii sunt invitați să nu mai arunce monedele înainte de intrarea pe stadion, ci să le depună în dispozitivul de colectare special amenajat. Toți banii colectați vor fi donați Fundației Mihai Neșu pentru inițiative destinate ajutorării copiilor cu dizabilități.

Campania “Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor” a debutat marți, 1 octombrie 2013, la partida FC Steaua București – FC Chelsea de pe National Arena București.

Dispozitivul care colectează monede este amplasat în apropierea căii de acces pe National Arena dinspre Bd. Maior Coravu, la intrarea din fața sectoarelor VIP și va funcționa la cele trei partide jucate de FC Steaua București acasă în actualul sezon al UEFA Champions League (UCL): 1 octombrie (FC Steaua București – FC Chelsea); 22 octombrie (FC Steaua București – FC Basel), 26 noiembrie (FC Steaua Bucuresti – Schalke 04). Totodată, donații se pot realiza și online, pe www.moneda-viitor.ro

“Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor” este o campanie inițiată de Graffiti Social Work (Fundația BBDO Group România) și Kaleidoscope Proxmity și susținută de UniCredit Țiriac Bank, parte a UniCredit Group, Banca Oficială a UEFA Champions League.

Toți cei interesați să susțină cauza Fundației Mihai Neșu sunt invitați să acceseze www.moneda-viitor.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

one × five =