Mirii anului 2.0 nu s-au cunoscut precum personajele interpretate de Jean-Paul Belmondo și Marlene Jobert din filmul „Les maries de l’an deux”, nici pentru că familiile sau prietenii au aranjat o întâlnire „spontană”. Dimpotrivă, au stat fiecare, comod, pe un șezlong, cu un device în mână. Apoi s-au văzut, s-au plăcut și s-au căsătorit.
Așa se naște o frumoasă poveste de dragoste în mileniul în care trăim. Și acesta e motivul pentru care „Umbrella For Two”, prima agenție de matchmaking din România, a lansat o platformă online interactivă. „Umbrella For Two”, despre care ați putut afla dininterviul cu fondatoarea Oana Totora, are șase ani de activiate, de-a lungul cărora a adus împreună mii de oameni, care au putut construi astfel relații frumoase, pe termen lung, o parte dintre cupluri fiind deja căsătorite și au copii. Platforma facilitează relațiile cu membrii comunității la nivel național, comunitatea fiind alcătuită din personae care își caută partenerul/ partenera pentru o relație sănătoasă, pe termen lung, având ca puncte commune pasiuni, aspirații și stiluri de viață. “În București, am intrat în al șaselea an de activitate. În tot acest timp, ne-a bucurat să vedem relații crescând frumos și mai ales să vedem copii născându-se în cadrul relațiilor facilitate de noi. Ne dorim să auzim în curând că și în alte orașe din România se vor lega relații frumoase și trainice datorita <Umbrella For Two>”, mărturisește Oana Totora, managerul agenției.

Prețul serviciilor la „Umbrella For Two”
Pachetele de servicii oferite pornesc de la 45 de euro (taxa de înscriere în baza de date și alocarea unui cont pe platforma online) și variază în marja de 150 – 450 de euro pe o perioadă de 6 luni, în funcție de serviciile alese. Agenția oferă și pachete de servicii premium, care includ “head and heart hunting”, care pot varia de la 1.000 la 10.000 euro. Clienții agenției sunt oameni complecși, cu un statut bine definit din punct de vedere professional și cu studii superioare
Ce este matchmakingul?
Este un proces de selectare și recomandare a persoanei potrivite (în traducere, “matchmaking” înseamnă “pețit”), similar unuia din domeniul de recrutare profesională, transferat însă în zona sentimentala. O agenție de matchmaking protejează identitatea clientului până când acesta se simte confortabil pentru a fi transmisă către cealaltă persoană. La baza de date au acces doar consultanții agenției, care sunt psihologi sau persoane specializate în domeniul Resurse Umane. Matchmakingul NU ESTE un site de dating online, chiar dacă folosește un instrument de lucru online. Detalii pe http://www.umbrellafortwo.ro/