Noua marcă autohtonă de produse de hârtie pentru uz casnică, disponibilă deja în magazine, a fost lansată printr-o campanie simpatică. După ce am netezit comunicatul de presă, mototolit într-un borcan, iată ce am putut citi:
MOTOTOL.
Un nou brand autohton
de produse de hârtie pentru uz casnic
Șervețele la cutie, șervețele de masă, role de bucătărie sau hârtie igienică, toate sunt produse de uz casnic ce joacă un rol important în existența noastră de zi cu zi. De fiecare dată le folosim pentru a șterge, a curăța sau a absorbi umezeala, iar noua gamă Mototol face exact ce-ți promite: „îți vine în ajutor”.
Prin urmare, fie că scapi niște sos, verși sticla de vin când te întinzi după salată sau murdărești faianța când gătești, în toate situațiile te poți baza pe Mototol, cu produse realizate dintr-o hârtie care nu e nici foarte aspră, dar nici foarte moale și are o bună capacitate de absorbție.
În plus, fie acasă ori la birou, șervețelele la cutie din gama Mototol atrag atenția prin ambalajele jucăușe, realizate cu ghemotoacele de hârtie ce caracterizează brandul.
Gama de produse Mototol înseamnă produse de Zi cu zi (șervețele la cutie, șervețele, role de bucătarie, hârtie igienică și role profesionale), Premium (șervețele la cutie, șervețele) și Decorative (șervețele, șervețele ocazii, șervețele evantai), toate cu o hârtie într-unul, două sau trei straturi. Produsele Mototol de Zi cu Zi și Premium se găsesc în magazine și pot fi recunoscute ușor prin designul special al ambalajelor, care au ca element central mototolul de hârtie.
Mototol este o marcă românească, din portofoliul Rom Paper, cel mai mare producător de șervețele din România. Este o companie pornită în 2002, ca o afacere de familie, care, după 12 ani de activitate, a ajuns să aibă produse distribuite în șapte țări, atât prin intermediul lanțurilor de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, cash and carry), cât și prin cel al distribuitorilor.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

four × 5 =