UPC introduce o nouã premierã pe piaţa de telecom: personalizarea totalã a pachetelor de servicii – peste 1000 de combinaţii posibile
Portofoliul UPC a fost regândit ĩn totalitate pe baza nevoilor şi dorinţelor clienţilor, ĩn urma rezultatelor unui studiu de piaţã
UPC România anunţã astãzi lansarea noului portofoliu, care introduce o premierã pe piaţa localã de servicii telecom – posibilitatea de personalizare a pachetelor. Printre vedetele noului portofoliu se numarã internetul Fiber Power 500 Mbps, pachetul tematic Smart, dedicat familiilor cu copii, dar şi noi pachete de telefonie ce includ convorbiri nelimitate pe fix şi mobil.

Noul portofoliu are la bazã conceptul personalizãrii pachetelor ĩn funcţie de dorinţele şi nevoile specifice ale clienţilor. Ĩn acest an, UPC a desfãşurat un amplu studiu de piaţã, pentru a afla care sunt nevoile actuale ale consumatorilor şi dorinţele lor ĩn materie de servicii telecom, iar dorinţa de a-şi putea configura pachetul ĩn funcţie de necesitãţi a fost unanim manifestatã de participanţii la studiu. Principalii piloni ai noului portofoliu sunt conectivitatea şi divertismentul, pe care fiecare client le poate configura ĩn pachetul ideal de la UPC.

“Fiecare familie e diferitã şi are nevoi diferite, iar UPC ĩntelege acest aspect. Nevoile de entertainment şi de conectivitate ale familiilor din România au crescut exponenţial ĩn ultimii ani. Iar UPC reuşeşte atât prin portofoliul divers existent cât şi prin noua personalizare a pachetelor de servicii sã rãspundã acestor cerinţe.
Noul portofoliu UPC a fost construit ĩn funcţie de rezultatele unui studiu complex de piaţã. Pentru consumatori, elementele de conectivitate depãşesc acum ĩn importanţã pe cele de divertisment, fapt pentru care serviciul de Internet are un loc central ĩn oferta noastrã. Din perspectiva consumului online de conţinut (filme, muzicã, programe TV, jocuri), ĩn creştere ĩn ultima perioadã, consumatorii apreciazã atât viteza, cât şi stabilitatea serviciului de Internet. Libertatea de a alege serviciile potrivite şi posibilitatea de a configura pachetul sunt douã aspecte extrem de importante pe care noi le punem acum la dispoziţia clienţilor”
, declarã Robert Redeleanu, Chief Marketing Officer, UPC România.

Cristi Chivu și Robert Redeleanu (UPC), la conferința de lansare a portofoliului UPC
Cristi Chivu și Robert Redeleanu (UPC), la conferința de lansare a portofoliului UPC

Internet
Pe segmentul internet, UPC anunţã lansarea produsului Fiber Power 500 Mbps, disponibil ĩn 8 oraşe – Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca, Ploieşti, Iaşi, Galaţi, Constanţa şi Alba Iulia. De acum clienţii pot opta pentru oferte cu viteze ĩncepând de la 60Mbps şi pânã la 500Mbps. Detalii despre Fiber Power 500 Mbps sunt disponibile aici.

Televiziune
Ĩn ceea ce priveşte zona de televiziune, UPC introduce un nou pachet tematic, Smart, destinat familiilor cu copii. Aceastã nouã opţiune include toate canalele pentru copii şi posturile documentare. Odatã cu lansarea Smart, portofoliul de optiuni TV suplimentare oferite de UPC ajunge la 9. Totodatã, UPC anunţã ĩnlocuirea abonamentului TV Familia cu pachetul de televiziune Optim ĩn format digital necriptat. Acest abonament include 51 de canale ĩn format standard şi 10 canale ĩn format HD, ce pot fi receptionate fãrã un echipament de decodare (mediabox).

Telefonie
Noi pachete de telefonie sunt acum disponibile ĩn portofoliul UPC, ele oferind clienţilor convorbiri nelimitate ĩn reţelele fixe şi ĩn reţelele fixe şi mobile, naţional şi cãtre destinaţii din Europa.

Noul portofoliu prevede şi existenţa unor pachete predefinite, pe care clienţii şi le pot personaliza aşa cum doresc. Detalii despre aceste noi pachete sunt disponibile pe www.upc.ro.

Campania de promovare a noului portofoliu ĩi are ca protagonişti pe membrii familiei Chivu – Cristian, Adelina şi cele douã fetiţe, Natalia şi Anastasia. Sub sloganul “Viaţa cu trei fete”, campania ATL, PR şi online va arãta cum viaţa de familie devine şi mai frumoasã atunci când fiecare dintre membrii ei ĩşi poate personaliza timpul petrecut acasã, cu ajutorul serviciilor UPC.

Informaţii suplimentare despre UPC

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 300 de localitãţi. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.158.100 de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare vitezã, Fiber Power 200 Mbps. UPC România este afiliată la Liberty Global, plc. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitaţi www.upc.ro.

Liberty Global, plc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu, cu operaţiuni în 14 ţări. Îi conectăm pe oameni cu lumea digitală şi le oferim posibilitatea de a descoperi şi experimenta posibilităţi nelimitate. Serviciile noastre 3Play – televiziune, Internet în bandă largă şi telefonie – sunt furnizate prin intermediul unor reţele de generaţie următoare şi prin platforme inovatoare de tehnologie care conectează 24,5 milioane de clienţi. La 30 iunie 2014, aceştia aveau 49 milioane de abonamente. Brandurile Liberty Global includ Virgin Media, UPC, Unitymedia Kabel BW, Telenet şi VTR. Operaţiunile noastre includ totodată şi Liberty Global Business, divizia de servicii pentru companii şi Liberty Global Ventures, fondul nostru de investiţii.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

20 − 9 =